vrijdag 1 maart 2013

Voor alle kinderen...

Dit keer heb ik een aantal kinderkaarten gemaakt. Leuk met verschillende disneyplaatjes.
Lekker  vrolijk. Ik kwam er wel achter dat ik binnenkort toch eens op zoek moet naar een papierblokje met wat heldere primaire kleuren want daar had ik niet zoveel van.


Allereerst een leuk meisjes kaartje vol met echte prinsessen. Qua kleur het een beetje rustig gehouden, want het plaatje is al druk genoeg. Afgewerkt met de glimsteentjes ketting. Makkelijk, hoef je ze niet allemaal achterelkaar te plaatsen.


Natuurlijk kon Winnie de Poeh niet ontbreken en ik heb er zo'n beetje de laatste restjes van het blokje papier voor gebruikt. Kan zowel voor een meisje als voor een jongen.


Als laatste een kaartje met Donald. Ik vind dit wel een echt jongenskaartje. Kwam er wel achter dat ik niet een gewoon simpele stans hebt voor ovalen, dus die moet er maar eens komen want er hoeft niet altijd een sierrandje aan te zitten.
Ik heb er nog een paar gemaakt maar die laat ik van de week zien.

Het schijnt dit weekend mooi weer te worden, dus ga ik morgen even lekker buiten spelen. Fijn weekend en geniet van het mooie weer.
Liefs Sabine


10 opmerkingen:

  1. Ja dat is ook wel grappig kinderkaarten, je hebt
    ze leuk gemaakt iig.
    Ik heb ook nog een boel van die kinder knipvellen
    liggen en ik weet er juist niks mee te doen...

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Je kinderkaarten zijn leuk gemaakt..mooie plaatjes en lekker, dat felle papier..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sabine
    Wat een schattige kinderkaarten heb je gemaakt, de ene is nog mooier Dan de ander. dan nog de lente die eraan komt, meisje het wordt genieten!!!!
    Laat je niet verbranden door de zon hè[grapje].
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Disney figuren scoren altijd bij kinderen.
    Jij weet de kaarten altijd mooi te maken!
    Een fijn weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    Deze zijn ook weer zo ontzettend leuk en lief. Hier zul je zeker een paar kinderen heel blij mee maken...
    Ga lekker genieten van de oplopende temperatuur. Hier is het inmiddels 5 graden, maar de zon laat zich nog niet zien hoor.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn superleuk, vooral die Donald kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kinderkaarten heb je gemaakt Sabine.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kinderkaarten Sabine, erg leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kinderkaarten met Disney-figuren doen het altijd goed, wat een vrolijke kaarten heb je er mee gemaakt! Nellie Snellen heeft hele handige snijmallen in ovalen vorm. Ik heb de rondjes daarvan (paars van kleur), een stuk of 10 rondjes die net elke keer een klein stukje groter zijn. Heel handig en betaalbaar! Bedankt voor de tip over de tape, ik ga later beoordelen of ik nu juist wel of niet naar de Action moet. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen