dinsdag 19 maart 2013

Stoer in opdracht

Ik kreeg van de week de vraag of ik niet 2 stoere kaartjes wilde maken voor een meisje en een jongensbaby.
Graag zonder lintjes en frutsels.
Nu vond ik dat nog niet eens zo'n makkelijke opdracht, maar heb ze gisteren af gegeven en ze was er erg blij mee. Missie geslaagd dus.


Eerst ben ik natuurlijk op zoek gegaan naar de plaatjes. Met het blokje met jeans papier van Joy had ik al snel een ideetje. Vond alleen achteraf dat de nietjes wel wat dichter bij elkaar hadden mogen zitten.


Voor het meisje vond ik nog moeilijker maar heb hem in dezelfde stijl gehouden. Alleen dit keer felroze met groen gecombineerd. Vind ze wel leuk geworden, maar iets meer frutsels is toch meer mijn ding. Miste toch nog wat pareltjes.

Hier schijnt het zonnetje dus daar ga ik straks maar eens van genieten. Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Heb je weer keurig voor elkaar gekregen!
    Geniet zeker van de zonnestralen,
    want hier is het grijs zonder zonnetje.
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sabine, je babykaarten zien er weer super uit, wat een gaaf papier heb je gebruikt, de plaatjes maken het een mooi geheel.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn mooie, strakke babykaartjes, ook al moest je je inhouden :) Kan me wel voorstellen dat dat lastig was, maar als de klant er blij mee was, ben jij dat ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Wat een leuke babykaarten zijn dit geworden,lekker stoer en toch lief met de mooie afbeeldingen en..elke keer als ik dit lees denk ik, ik heb toch ook zo'n jeansblokje met papier, ga straks even kijken... Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    Ik vind deze super mooi. Zelf ben ik dus niet zo van de frutsels, maar jouw andere kaarten vond ik ook altijd heel mooi hoor. Maar deze vind ik het mooiste...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stoere babykaartjes Sabine!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo zijn er natuurlijk veel stijlen,
    en toch vind ik jouw kaartjes goed gelukt,
    ondanks dat je meer frutsels mist..

    Een gezellige avond gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartjes zijn heel mooi geworden Sabine, ik vind het persoonlijk altijd heel moeilijk om iets in opdracht te maken en zeker in een stoere stijl maar jij kan dit perfect zie ik :)
    Fijne dag, ondanks de regen,liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen