zaterdag 30 maart 2013

Van alles wat

Nog steeds komt er geen einde aan mijn voorraad met geknipte plaatjes. Dit keer dus een post met van alles wat. Ik probeer zoveel mogelijk mijn voorraden op te maken. Maar het valt niet mee.
Ook wilde ik al aan de kerstkaarten beginnen, maar daar had ik dan weer te weinig voor. Dus vanmiddag even lekker gaan spitten in alle bakken die er hier in huis zijn.


Het blijven schattige plaatjes van deze elfjes. Combineerde mooi met het papier en zo was ik ook meteen weer van wat restjes af.


Terwijl het buiten wel winter lijkt terwijl het lente is, kom ik met een herfstkaartje. Vond het zo'n leuk plaatje en met het mooie Maja papier was hij al snel gemaakt.


Nog een mannenkaartje. Eigenlijk omdat ik het  papier tegenkwam en dacht dat ik daar wel wat voor bij had. Mooie combi toch?

Blijdorp was een gekkenhuis natuurlijk donderdag. Misschien hebben sommige van jullie het wel op het journaal gezien. De buurvrouw had een collega beloofd om 2 Ollies mee te nemen. Het olifantje van Feyenoord. Er stonden zo ontzettend veel mensen, niet normaal. Ik ben een rondje door het park gegaan en na anderhalf uur waren we in het bezit van de knuffels. Heel erg leuk, maar niets voor mij om zo lang in de rij te gaan staan.

Ik wens jullie een heel fijn paasweekend, geniet ervan. Liefs Sabine


9 opmerkingen:

  1. Prachtig allemaal.
    Fijne Paasdagen,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Ik hoop dat je tijdens je rondje door het park heel veel moois hebt gezien... Je kaarten zijn in ieder geval weer heel erg mooi!
    Ik wens je een heel fijn paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    leuke kaartjes zijn het weer, ik vind vooral de mannenkaart een super combinatie van papier en plaatje..Fijne Paasdagen,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn erg mooi, je maakt er altijd mooie, rustige kaartjes van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je schitterende kaarten gemaakt,
    vooral die met de flower fairy vind ik super ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie kaarten gemaakt.
    Ik wens jou ook hele fijne Paasdagen toe Sabine.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes Sabine. De mannenkaart vind ik erg leuk!
    Hele fijne paasdagen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakte weer mooie kaartjes hoor Sabine, jouw voorraadbak zit binnenkort weer helemaal vol :)
    Ik wens jullie ook heel fijne paasdagen toe,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen