vrijdag 8 maart 2013

Eline's papier

Je kan goed merken dat er nieuwe spullen uit zijn van Marianne design. Ook het blokje papier van Eline Pellinkhof is goed ontvangen en de nieuwe stempels en stanzen ook. Overal zie je kaartjes met deze spullen verschijnen.

Ik heb eigenlijk nog steeds een koopverbod voor mijzelf, maar kon het gisteren niet laten om het blokje stiekem toch te kopen. Het is echt onwijs lief papier. Maar genoeg reclame gemaakt, ik heb er 3 leuke babykaartjes mee gemaakt.


Ik heb mijn knipboeken en verzameling plaatjes weer eens doorgespit naar een beetje neutrale plaatjes. Het grijs past zo goed bij de papiertjes.


Deze voetjes vond ik zo schattig. En ik heb nog van de Eline agenda van die kleine stickertjes en die pasten er echt super bij. Gewoon een klein accentje van een beetje kleur.


Ik vond ze erg leuk om te maken, en het papier kan ook prima gecombineerd worden met andere kleuren. Echt een super aankoop dus. Ik ga nog even genieten van het zonnetje wat hier magertjes schijnt, maar helaas schijnt het na het weekend toch weer kouder te worden. Dus ik geniet er maar van hoelang het duurt.
Liefs Sabine


10 opmerkingen:

  1. Keer op keer zijn ze telkens zo mooi gemaakt!
    Geniet van het weekend dat jammer genoeg
    weer koud wordt, bah.
    Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Wat een lieve babykaartjes,heel erg mooi,de post bracht hier vandaag ook het mooie papier van Eline..en..het wiegje..supermooi..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Koopverbod haha, niet doen joh! Mooie 3D kaartjes, Sabine!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige babykaartjes Sabine, dat papier van Eline is idd heel erg mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    Wat heb je dit weer mooi gemaakt zeg. Zo leuk dat je je eigen unieke kaarten hebt. Die zal nooit dubbel aan een lijntje hangen bij een geboorte, dat is zeker... Fantastisch!
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!!!
    Ik vind de kleuren super!
    Heb zelf vintage papier blok bij de A C Tion ;-) gekocht. Heel mooi voor heel klein prijsje.
    Voor een beginnende kaartenmaker goed te doen.
    Groeten vanuit de sneeuw :-(

    Liefs Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook het nieuwste papier en wiegenstans met stempels gekocht (bloos) Wat heb je leuke kaarten gemaakt de afgelopen tijd! Heel erg bedankt voor je lentekaart!! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige geboortekaartjes, SUPER! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo sabine!
    Wat een enige baby kaarten zijn/waren dat...ben bang dat ze inmiddels al weg zijn...maar ben toch nog erg benieuwd of je die nog hebt???

    Lieve groetjes, en geniet lekker van het weekend! Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen! en dankjewel voor het snelle reageren Sabine.
    Wil dan graag de 2 eerste kaarten van je hebben, en hoor wel welk bedrag ik aan je over moet maken!

    Alvast bedankt hoor! Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen