dinsdag 5 maart 2013

Mijn honderdste

Vandaag schrijf ik alweer mijn honderdste blogbericht. Wat is dat snel gegaan zeg. Ik vind het nog steeds erg leuk  om te doen en ik blijf genieten van alle reacties die ik krijg.
Daarom vandaag een verjaardagskaartje en een kaartje voor al mijn volgers.


Deze taartjes blijven altijd geweldig voor een verjaardag. Ik heb het toefje creme opgeleukt met wat pareltjes. Het papier is van Marianne. Lekker zoet.


En speciaal voor al mijn volgers. Heel veel liefs. Het hart is opgevuld met maar liefs 42 bloemetjes. Het was even een werkje maar hij is echt heel leuk geworden. Ik ga zometeen naar de fysio en daarna genieten van het zonnetje. Ik wens jullie een stralende dag. Liefs Sabine

13 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je 100ste bericht!!
    Bedankt voor je prachtige kaartjes die je symbolisch
    voor ons maakte.
    Een leuk idee om het hartje op te vullen met 42 bloemetjes,
    waar zit mijn bloemetje ergens ...
    Geniet van de zonnestralen en nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sabine, altijd leuk als je zelf iets kan vieren, dat wij daar in mee delen is super, het zijn 2 prachtige kaarten, jij ook een fijne zonnige dag.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,

    leuk, gefeliciteerd met je 100ste blogbericht, mooie kaart het hart met al die bloemen..en de cupcake kaart is ook zóóó..lief...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor! Mooi kaartjes, vooral het bloemenhart vind ik gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd. Ik heb deze week ook mijn honderdste geplaatst. Toch een beetje speciaal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met deze mijlpaal Sabine en leuke kaartjes weer, het bloemenhart is echt top!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    Ja, wat kan dat snel gaan hè? En dan trakteer je ons op zo'n mooi kaartje, wat lief!
    Succes bij de fysio, ja dat was vanmorgen natuurlijk, geniet van de zon...
    Ik wens je een heerlijke week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met zo veel plezier in het bloggen gaan je berichten wel snel.
    Het is ook een verslaving hoor hihi.
    Ik vind je verjaardagskaartje super lief.
    Maar je bloemen♥ voor ons is ook prachtig, dankje ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaarten heb je gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sabine. Gefeliciteerd!
    Wat een mooie kaarten. Door jou ben ik geinspireerd om ook eens kaarten te gaan maken.
    Wat een geduld moet je hier voor hebben.
    Blijf je volgen.
    Blijf me inspireren!

    Lieve groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen