zaterdag 23 maart 2013

Sterkte #2

Vandaag deel 2 van de sterkte-kaartjes. Helaas heb ik al 2 op de bus moeten doen. Dus maar goed dat ik er wat op vooraad heb.


 Het papier van Eline is niet alleen geschikt voor babykaartjes, maar een restje is ook geschikt voor een sterkte kaart.


Deze is een beetje onduidelijk maar vond de bloem wel passend. Ook weer met een stemmig achtergrond papiertje.


De laatste weer met een beetje donkergroen. Toevallig had ik ook nog een stempelkussen in deze kleur. Ik hoop voorlopig geen sterkte kaartjes meer nodig te hebben, maar mocht het zo uit komen dan maak ik er nog een paar bij.

Fijne dag ondanks dat het erg koud buiten is, ik blijf lekker bij de kachel zitten.
Liefs Sabine


4 opmerkingen:

  1. In de kleuren zwart en wit zijn ze speciaal.
    Heb je weer mooi gedaan!
    Geniet van het weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Ze zijn prachtig, deze kaartjes. Mooi sober, ik hou er van...
    Ja, je kunt ze beter niet nodig hebben, maar als het dan toch voorkomt is het wel heel fijn om een mooi kaartje voorhanden te hebben...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    Je hebt mooie, stemmige condoléancekaarten gemaakt,ik vind de eerste met de vlinderd erg mooi..liefs van Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sfeervolle kaartjes Sabine!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen