vrijdag 8 augustus 2014

Bedankt

Goedemorgen, vandaag heb ik 3 kaartjes om te laten zien, met het mooie papier van Graphic 45, Botanical Tea.
Ik vond het zulk mooi papier dat ik er ook wat die-cuts bijgekocht had en daarmee heb ik deze mooie kaartjes gemaakt.


De bedankt is van Joy en die heb ik 2x uitgesneden en iets versprongen opgeplakt. Dat is op deze foto niet heel goed te zien. De bloem heb ik gevormd en met 3d tape op elkaar geplakt. En daarmee is de bloem ook meteen de blikvanger.


Hier zie je een iets andere bloem. Ook hier de blaadjes gevormd tot een echte bloem en de randjes van alles kantjes beïnkt. Wat plakpareltjes en ook dit vind ik een geweldig kaartje.


Als laatste nog een roze variant. Dit keer met vlaggetjes erboven. Op het middelste vlaggetje staat celebrate.

Ik vond het echt hele leuke kaartjes om te maken en er zal in de toekomst nog wel meer gedaan worden door mij met dit mooie papier.

Fijne dag, liefs Sabine


5 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Jeetje wat een mooie kaarten. Wat een geweldig mooi papier en die kleuren... De roze is mijn favoriet... Vind ze echt ontzettend mooi.
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn prachtig geworden. Het papier is inderdaad schitterend, ik moet telkens de verleiding weerstaan er wat van te kopen. De bloemen die je hebt gemaakt zijn prachtig, vooral de blauwe maar de onderste kaart is mijn favoriet uit deze serie.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn prachtig geworden Sabine, erg mooi papier en de bloemen zijn echte blikvangers, leuk set kaarten, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaartjes zijn dit. en dat papier is ook zo mooi voor deze kaartjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten met prachtige bloemen en heel mooi papier!!! Je Home Sweet Home kaart heb ik gemist, maar die is ook weer super mooi!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen