dinsdag 19 augustus 2014

Nog meer kerstkaarten

Voorlopig heb ik er nog geen genoeg van. Van kerstkaarten. Ik heb er nu 50 klaar voor een bestelling en ben begonnen aan mijn eigen kaarten nu.
Ik kan ook geen hele reeks van dezelfde kaarten maken, dus ze zijn allemaal anders. Soms wel met hetzelfde plaatje.
Onderstaande kaarten heb ik al eens gemaakt, althans ik heb dezelfde plaatjes gebruikt.


Ik ben eens gaan zoeken in mijn voorraadje oud papier. Niet dat daar iets mis mee is, maar het was 12x12 papier en dat heb ik keurig opgesneden in 6x6. Er staat een mandje vol op mijn hobby tafel. Maar ja dan moet je het wel gebruiken.
En hier heb ik het gedaan, zowel het goudkleurige papier als het achterste (met ook wat goud) is denk ik al een jaar of 6 tot 8 oud. Maar het combineerde super met het 3d-plaatje en ik vind het een leuk kaartje geworden.


Ook dit kaartje heeft wat ouder papier bij zich. Het achtergrond-papier komt uit hetzelfde mandje. De rest is van een blokje van Joy van vorig jaar. Ook dit vind ik weer een leuk kaartje geworden. En ik zal proberen het wat vaker te doen, maar ja volgende week komen de nieuwe Marianne spullen uit en daar zit toch ook wel erg leuk kerst papier bij.

Ik wens jullie een fijne week en tot snel. Liefs Sabine



10 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze weer mooi geworden ...
    Met dit weertje zou je voor minder kerstkaarten maken ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig! Het is nu wel weer WEER om aan de gezellige kerst te denken........
    Ziet er weer helemaal TOP uit lieve Sabine.
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste vind ik fantastisch mooi, prachtig dat papier! Je andere kaartje ook mooi hoor maar die eerste springt er voor mij uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten Sabine, en als de eerst 50 nog maar een bestelling waren kom je net voor de kerst vast op 100 uit, hihihi!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    er blijven steeds maar nieuwe spullen uitkomen, gelukkig heb ik ook al 40 stuks klaar, met allemaal kerstspullen die ik nog had, wel fijn dat er nu weer wat nieuws uitkomt..
    Je hebt 2 gave kaarten gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer helemaal mooi hoor, echt prachtige kaarten... De bestelling is dus klaar en nu kun je aan die van jezelf bezig... Nou, dan is het maar goed dat je op tijd bent begonnen met alles... voor je het weet is het december en moeten ze weer op de post.
    Ik wens je een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje 50 zeg, pfff, nu dan maar weer even andere soort kaarten maken ;)
    Maar ik vind deze wel heel erg leuk geworden ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen