zondag 31 augustus 2014

Glitters en glimmers

Goedemorgen, er komt geen einde aan al mijn kerstkaarten. Ik heb opnieuw 2 leuke kerstkaarten gemaakt.
Een hele tijd geleden kocht ik in de aanbieding 2 setjes met figuurtjes van plaksteentjes. Kerstfiguurtjes wel te verstaan.
Met het leuke papier van Therese Collins maakte ik deze 2 kaartjes.


Het eerste kaartje maakte ik in het goud, met deze leuke kerstboom. Het papier paste er zo goed bij. De rode steentjes heb ik er zelf nog bij gedaan zodat hij er nog meer uit zou springen.


Het andere kaartje maakte ik met een zilveren sneeuwpop. Ook hier met rode steentjes het geheel wat aangezet. Ik vind het hele leuke kaartjes geworden.
Het is weer eens iets anders dan anders.
De doilys zijn ook in goud en zilver uitgevoerd en dat maakt deze kaartjes helemaal af voor mijn gevoel.

Ik wens jullie nog een hele fijne  zondag, liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Zo wat ben jij goed bezig met al je kerstkaarten Sabine! Ze zijn super!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    deze zijn weer heel anders, maar niet minder mooi hoor...
    Ik wens je een heerlijke zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zeg en die rode steentjes geven het inderdaad net wat meer pit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig mooi, ik ben weg van de 2de..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaartjes zijn het geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer goed gelukt, mooie kaarten ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sabine
    Wat zijn ze weer leuk je kerstkaarten, schattige met de plaksteentjes.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je gaat lekker met de kerstkaarten, ik vind ze allebei prachtig.
    Ziet er echt leuk uit met plaksteentjes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk en jij bent al een eind op weg met je kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen