dinsdag 5 augustus 2014

Home sweet home

Goedemorgen, gisteren dit schattige verhuiskaartje gemaakt. Nou ja ik vind hem leuk, wat jullie er van vinden moet nog blijken.


Het papier is van Maja en zit vol met zachte kleurtjes, bloemetjes en kopjes koffie. Het huisje is van MD en ik vond de vlaggenlijn er zo wel heel leuk bij passen.

Het is maar een klein blogberichtje vandaag, maar ik heb het mezelf erg lastig gemaakt, en ik heb het gewoon momenteel te druk om achter de hobby tafel te kruipen. Ik hoop dat het volgende week weer beter is.
Liefs Sabine

3 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad heel schattig met al die mooie papiertjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie combinatie van papiertje, leuk het huisje en de vlaggenlijn, liefs Ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met die vlaggetjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen