zaterdag 2 augustus 2014

Kerstrozen

Goedemorgen, ik heb vandaag weer 3 kaartjes voor jullie. Wel een beetje dezelfde maar zo vulde de bak eens wat sneller en kwam ik van wat restjes af.


Met verschillende formaten reepjes papier, die ik boven elkaar heb geplakt. De kerstroos bestaat uit een grote en kleine kerstroos van Marianne Design. Met wat plakparels en sequins is hij helemaal af.


Deze is wat donkerder van kleur. Ook heb ik de stempel dit keer bovenaan geplaatst. De swirl onder de kerstroos is ook van Marianne en die heb ik door de  midden geknipt en zo onder de roos geplaatst.


En de laatste. Ik vind die kerstrozen nog steeds erg leuk, maar het is wel een heel werk om ze in elkaar te zetten. Je moet een aantal keer de cuttlebug ervoor gebruiken en dat ging me op een gegeven moment toch tegen staan. Maar ik ben weer 3 kerstkaarten verder. Ik heb er nu 47 en bij 50 ben ik klaar met een opdracht en dan kan ik aan mijn eigen kerstkaarten beginnen.

Ik wens jullie een fijn weekend. Ik ga eens zoeken naar een nieuw kerstkaartje wat ik kan gaan maken. Liefs Sabine


5 opmerkingen:

  1. Eenvoud siert, heel leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten zijn dit en heerlijk weer wat restjes gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch blijven ze prachtig de kerstrozen en je kaartjes zijn ook weer erg mooi,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sabine
    Mooi zijn je kerstkaarten, super hoe je de erstpapiertjes hebt verwerkt, de kerstrozen, geweldig mooi gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen