donderdag 28 augustus 2014

Season greetings

Goedemorgen, na alle dagen vol regen gelukkig gisteren weer wat zon. Ook vandaag schijnt een redelijke dag te worden, en gelukkig wordt het volgende week gewoon weer mooi weer.
Ik heb weer 2 kerstkaartjes. Ik begin nu een aardig voorraadje te krijgen, maar als ik ze ga schrijven kom ik er vast weer heel veel tekort.


Ik heb laatst kaartjes gekocht van Snap-Simple stories. Dit waren Project Life kaartjes met zoals hier een hulstblad eruit gesneden. Ik vond ze zo leuk dat ik ze toen heb meegenomen. En ja dan moet je er ook wat mee doen anders ligt het weer een jaar achter in de kast. Heel herkenbaar denk ik.
Ik heb hem opgevuld met rood en groen papier, toevallig ook van Simple stories, dus het paste allemaal super bij elkaar.


Nog een kaartje. Dit keer met een die-cut als tekst. Een simpel kaartje wat wat sneller klaar was, maar dat moet soms ook wel, ik kom dit jaar denk ik uit op  150 kerstkaarten en dan kan niet in elke kaart een dag werk zitten.

Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine

11 opmerkingen:

  1. Een serie sfeervolle en gezellige kerstkaarten ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 150 kaartjes? Dat zijn er wel heel veel. Het zijn wel twee mooie kaartjes geworden. Succes met de rest.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer 2 mooie kaartjes voor de voorraad!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt Yvonne, en heel gemakkelijk, maar met een super resultaat. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien wel makkelijk maar ook wel heel leuk Sabine en bij 150 zou ik het ook wel weten!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit zijn mooie kerst kaarten, en idd je kan er nooit genoeg hebben ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kerstkaartje! Wat moet je er veel maken zeg!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sabine
    lees ik dat goed 150 kerstkaarten, o mijn hemel dan moet je nog wel even denk ik.
    Dat je dan niet allemaal van die bewerkelijke kaarten kan maken, geloof ik maar al te graag.
    Deze twee zijn in ieder geval weer super geslaagd.
    Ga zo door.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer heel leuk en weer terug in de traditionele kerstkleuren... prachtig.
    Ik wens je een mooie dag en alvast een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een mooie serie gemaakt, ze zijn prachtig, liefs Ans..

    BeantwoordenVerwijderen