dinsdag 12 augustus 2014

Gezellige kerst

Goedemorgen, ik blijf nog even in de kerstkaarten de komende tijd, want ja, haasten in de laatste maand is nu eenmaal niet leuk.
Ik heb 2 kaartjes gemaakt.


Het eerste kaartje met het mooie Kerst-woord van Marianne. Ik blijf hem een heel chique uitstraling vinden hebben. Het maakt het kaartje ook heel snel af.


Het tweede kaartje heeft wat scheve vormen, niet zoals ik het normaal zou doen, maar soms moet je ook wel een beetje uit je comfort zone stappen natuurlijk. De kleine kerstroosjes maken het helemaal af.

Ik wens jullie een fijne dinsdag, liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Sfeervolle kaartjes met leuke kleurtjes ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie vrolijke Kerstkaartjes, in leuke kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk Sabine! Echt super! Ik krijg helemaal zin in de kerst. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Sabine, prachtig is het papier echt, je komt zo al in de kerstsfeer.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten Sabine, al weer helemaal in kerstsfeer. Super!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er weer mooi uit Sabine, twee geweldige kerstkaarten heb je gemaakt, en inderdaad de kerstbloemetjes zijn erg mooi. De tekst van het tweede kaartje trouwens ook. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sabine,
    Op de 1ste kaart valt de tekst een beetje weg, maar dat is in 't echt denk ik niet zo..en de scheve kaart vind ik super.liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer helemaal mooi... hier hou ik wel van...
    Ik wens je een fijne avond en rest van de week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen