vrijdag 15 augustus 2014

Best gifts

Goedemorgen, wat een raar weer he momenteel. Vanmorgen regende het nog en nu schijnt hier weer volop de zon.
Maar ik ben allang blij dat het geen herfst nog is. Laten we genieten van een lange nazomer straks.

Ik heb opnieuw drie kerstkaartjes gemaakt. Dit keer met een beetje aparte kerstkleuren.
Het papier is van Kaisercraft en de serie heeft Gingerbread.


Allereerst een kaartje met de kerstballen-die cuts die erbij zaten. Ik vond het best lastige dingen om te gebruiken, maar zo vind ik ze wel erg leuk geworden. De plaksteentjes geven er nog meer het kerstgevoel aan.


Ook het gingerbread-poppetje mocht naturulijk niet ontbreken. Het is een sketch geweest waar ik dit kaartje op gebaseerd had, maar achteraf had ik er nog wel een dwars stukje papier bij willen hebben. Maar het is een leuk kaartje geworden.


Het laatste kaartje is weer wat drukker. Dit keer met de boom erop. Ook een touwtje gespannen en een belletje aangehangen. Dat is weer eens wat anders.

Ik vind het weer 3 leuke kaartjes geworden, maar misschien vinden jullie de kleuren wel echt niet mooi, dat kan natuurlijk ook.
Ik wens jullie een fijne dag en alvast een mooi weekend. Liefs Sabine

6 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer heel leuk, vooral die met het ginger bread mannetje erop...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie kaarten weer Sabine, je bent weer lekker op dreef zie ik wel!!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    wat een mooi rijtje weer, alle embellies ook leuk gebruikt, top gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie kerstkaartjes, mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gingerbread mannetje is een schatje! Ik hou veel van die peperkoekmannetjes. Leuk hem bij jou op een kaart te zien. De andere twee kaarten zijn ook mooi hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze stuk voor stuk mooi Sabine, het papier vind ik ook heel erg leuk.
    Het gaat lekker zo met de kerstkaarten;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen