vrijdag 22 augustus 2014

Prettige kerstdagen

Goedemorgen, hier ga ik gewoon rustig door om kerstkaartjes te maken. Wel heb ik van de week nog een trouwkaartje gemaakt, maar die kan ik nog niet laten zien, want ze trouwen vandaag.
Maar het kerstkaartjes maken verveeld nog niet.


De inspiratie voor dit kaartje kwam van deze pin maar ik vond het nog best lastig. Ten eerste om alles zo netjes uitgemeten te krijgen. Vooral omdat ik altijd vierkante kaarten gebruik. En omdat het gewoon een ander kaartje werd dan ik voor ogen had. Nu gebeurd dat wel vaker en uiteindelijk ben ik er best tevreden over.


Het tweede kaartje is gemaakt met behulp van de nodige restjes. Het papier komt uit de restjes bak en de die-cuts vond ik ook nog ergens. Een simpel kaartje maar dat mag ook wel eens.

Ik wens jullie een heel fijn weekend en tot snel. Liefs Sabine

4 opmerkingen:

  1. En ook deze kaartjes mogen er weer helemaal zijn ...
    Fijn en gezellig weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    De combinaties van verschillende papieren en kleuren zijn weer helemaal mooi! Prachtige kaarten heb je weer gemaakt!
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes zeg, heel gaaf ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer heel leuk, vooral de 1ste vind ik echt mooi geworden, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen