maandag 24 september 2012

Brrrr koud buiten

Oh wat was ik blij dat ik vandaag lekker binnen kon blijven zitten. Dacht ik. Helaas pindakaas. Eerst kwam iemand dingen brengen voor in mijn berging. We waren in het zonnetje bezig met de auto uit laden en opeens begon het te stort regenen. Dat was bui 1.
Rond 4 uur bedacht ik dat ik geen brood in huis had en dus hees ik me opnieuw in mijn jas en jawel op de terugweg, opnieuw een hoosbui.

Ben nu maar op de bank gekropen in mijn pyama. Ik ben niet warm te krijgen geloof ik dus denk dat ik zo ook maar onder de hete douche kruip.

Zo nu mijn kaartjes na mijn klaagzang :)
Bij de Dutchcardlovers was er een nieuwe challenge met als opdracht dots. Nou die moest ik toch wel hebben ergens in alle bakken en blokjes die ik rijk ben.

Nou ik geloof dat hier wel genoeg dots op toch? Zowel het papier, de creatable en de pearls hebben een dot-vorm.
Het kaartje is ook al op de bus, nu maar hopen dat de ontvanger hem ook leuk vind.

Ook moest ik nog een kaartje hebben voor een vriend die 50 werd. Het papier van Maja paste hier prima bij.
Ik vond bij het bloghoppen nog een erg leuk kaartje bij WiebineIk heb hem dan ook geprobeerd na te maken, en dat viel nog niet mee. Maar uiteindelijk was ik toch tevreden.
Ik heb er geen tekst opgezet, want ik vond dat hij zo wel druk genoeg was en hij is voor diverse dingen te gebruiken. Gestart als babykaart maar vond hem zo af genoeg.

Zo ik ga de warmte opzoeken.
Liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Ik heb mij een bult gewerkt in huis,dus ik heb geen kou gehad,ik vind dit heerlijk weer,maar ik ben dan ook een wintermens,het kan mij niet koud genoeg zijn.nu je kaarten, ze zijn alle drie prachtig, nu maar duimen dat je in de prijsjes valt
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes! Vooral die met die bloemen vind ik te gek, erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt, Sabine. Geweldig leuk dat bloemenkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn echt weer super! Ik hoop dat je wint! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga je natuurlijk niet verplichten om mee te doen aan de SWAP hé, maar als iemand zo een mooie zelf handgemaakte kaart op de deurmat vind in kerstsfeer, dan is zij toch super tevreden!!
    Nog een fijne dag, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, wat leuk dat ik je heb geïnspireerd met de bloemenkaart, goed gelukt hoor, erg leuk !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms heb je van die dagen....
    Je kaartjes zijn leuk!enne dots genoeg hoor! Lekker fris kaartje geworden!
    Je bloemtjeskaart vind ik ook een hele leuke!
    Bedankt voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaarten, vooral die met de vlinder vind ik erg mooi.
    Ik zag dat je op het blog van Atelier Valerie twijfelde of je mee gaat doen met de swap. Maar iets kleins zou volgens mij ook gewoon een prachtige kaart mogen zijn. Het gaat om het idee en het leuke van post krijgen, ikzelf zou erg blij zijn met een mooie kaart!

    Groetjes, Saskia
    sas--kia.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes. Bedankt voor je deelanme aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen