zondag 23 september 2012

Dag 2 van de kaartjes marathon

Nou als ik kaartjes blijf maken in dit tempo, kan ik ongeveer heel nederland straks voorzien van kaartjes. Vandaag weer 6 kerstkaartjes gemaakt en het begin van een nieuwe baby-kaart. En de spullen staan nog op de tafel want morgen 'moet' ik nog even een kaartje maken voor iemand die 50 jaar wordt.

Ik zal eerst de kaartjes van gister laten zien.
Ik krijg altijd van iedereen de oude kerstkaarten,want ik vind het zonde om ze weg te gooien. Ik sorteer ze altijd. En natuurlijk gaat er dan nog veel weg,maar ik kan er altijd weer een aantal in mijn bakken gooien om weer nieuwe kerstkaarten van te maken.

Toevallig had ik er dit jaar 2 dezelfde. Maar dan wil ik er ook 2 verschillende kaarten van maken. Nu had ik vorig jaar al de kerstballen van Marianne gekocht,maar ik had er nog niks mee gedaan. Nu heb ik er eindelijk een kaartje mee gemaakt. Ik vind ze leuk maar nog steeds weet ik niet goed wat mee moet doen. Maar wie weet komt er nog wel een idee bovendrijven.

Dit is het andere kaartje. Vrij rustig gehouden maar ik vind hem wel leuk geworden.

Ook deze kaart is hergebruikt. Ik heb de achtergrond rustig gehouden want de boom glittert zo ongeveer van de kaart af. Toch zonde om dat zo de prullenbak in te gooien?

De laatste kaart is er 1 van Forever Friends. Het papier komt weer uit een kruidvat blokje. En een restje van de kaarten van gister.
Het is niet goed te zien, maar er staan gouden muzieknootjes op het achtergrond papier. Eigenlijk zat er geen randje om het plaatje heen,maar dat vond ik zo wit. Dus voorzichtig geprobeerd een rood randje eromheen te knippen. Gelukkig is dat weer gelukt.

Ik wil jullie even bedanken voor alle lieve en leuke reactie's. Ik geniet er iedere keer weer van. Dank jullie wel. Fijne zondag nog.

Liefs Sabine



1 opmerking:

  1. Je bent lekker in de weer geweest met je kaarten ,je hebt gelijk dat je de spulletjes her gebruikt,weggooien is zonde,dat kan altijd nog.Ik vind ze allemaal 1 voor 1 héél mooi geworden,
    Slaap lekker
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen