zaterdag 8 september 2012

De beloofde foto's

Zo, vandaag dan de beloofde foto's. Het is nog steeds niet helemaal af gedecoreerd, maar gelukkig hoeft dat ook niet in 1 dag, en dan heb ik in de toekomst nog leuke dingen om jullie te showen. Het wordt wel een lange post met veel foto's :)

De rondleiding start in de woonkamer.

 
Zoals je ziet staat er voor de televisie al wel nieuwe decoratie. Ik heb 3 waxine glaasjes opgepimpd, naar het voorbeeld wat ik voor mijn collega maakte. Ook zie je rechts een stukje van het bosje bloemen wat ik heel lief van de buurvrouw kreeg.
Hier zie je ze nog iets beter. Ik zag trouwens wel dat ze niet helemaal recht stonden maar dat is ondertussen hier verholpen.
Mooi he die witte muren? De hobby kast heb ik naar de andere kant verplaatst, want die hield ook veel licht tegen. Ook geprobeerd om de tafel zo leeg mogelijk te houden maar ja met weinig ruimte is dat niet helemaal mogelijk. Al is het wel een hele verbetering met 3 weken geleden.
Ook de deur en omlijsting is mooi wit geworden. En het schoolbord ook maar meteen een keer opgeruimd.
Wat een verschil he, met de oude keuken.Hij lijkt meteen een stuk ruimer.
En wat komt er een licht door de ramen heen. Je ziet het, de klok hangt weer op zijn oude plekje. Ik heb wel een mooie klok gezien maar die was erg prijzig dus ik zoek rustig verder.
Nieuwe kussentjes voor op de bank, die passen mooi bij de kast en tafel.
Ook aan de andere kant natuurlijk.
Het pronkstuk is ook weer terug gezet, met 1 zielig bloemetje uit het boeket. Die hing zo zielig over het randje heen en hier staat hij heel vrolijk.
Ik vond trouwens nog iets leuks bij de action. Het is eigenlijk een soort kerstklok, er hangt ook echt een rieten bolletje in. Hij hangt nog niet op de plek waar ik hem wil, maar voor nu hangt hij prima aan de deur.
Zo dat was de woonkamer, gaan jullie mee naar de rest van mijn huis?
Dit is in het toilet, er hing een hout kleurige plank en die is ook mooi wit geworden, net als de rest,maar het licht is daar een beetje gelig. Zo dus ook de foto.
Na 6 jaar hangt er nu eindelijk een verjaardags kalender, al staat er nog niet veel in. Ook dat komt nog wel.
Een klein stukje van mijn medaille bord met wandelmedailles. De accesoires die in het toilet hangen zijn ook felroze, dus het prikbord is wit geverfd en ik heb zelf een knalroze randje erop geverfd.
Dan de gang, dat is echt een wereld van verschil.
De kapstok opgeruimd en dus nog bijna leeg.
En mijn nieuwe kastje met plantje. Ben zo benieuwd of ik hem in leven houd. In het kastje zittten nu losse spullen zoals handschoenen, mijn wandeltas en een paraplu. Netjes opgeruimd en te pakken zonder overal te moeten zoeken.
Schattig toch?Het kaarsje voorzien van een elektrisch lampje en het flikkert zo leuk s'avonds.
Deze hangt zo ongeveer boven het kastje maar daar ben ik echt nog niet tevreden over. Hij hangt iedere keer scheef en ook de plaatjes vind ik nog niet echt om over naar huis te schrijven. Maar als ik hem weg haal is het ook zo kaal.

 
Dit is de slaapkamer bij binnenkomst. Ook hier is het veel ruimer (optisch) Wel wil ik nog een ander schilderij boven het bed,maar daar ben ik nog niet voor geslaagd en in de toekomst een ander nachtkastje. Want dat rood heeft er nooit echt gepast maar nu helemaal niet meer. Maar ja hij voldoet aan de eisen.
Wat een verschil he met de eerdere foto's?
Ook hier de kapstok zo leeg mogelijk gehouden, want ja hoe voller hij hangt hoe rommeliger hij oogt.
Hier ben ik zo blij mee, mijn nieuwe hobby kast :)
Er is nog ruimte over voor extra planken naar beneden en alles hangt nu recht en elk hoekje word daar nu benut. Je ziet het er staat een aardige voorraad.
Als laatste nog wat foto's van de badkamer. Die is wel het minst veranderd omdat alleen het plafond gewit hoefde te worden.
Ik heb mezelf ook meteen maar op de foto gezet.
En als laatste een beetje onscherpe foto van mijn langverwachte doucheplankje. Nooit meer hoeven bukken of flessen die weer in de douchebak vielen.

Je ziet het een hele metamorfose. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
Zo nu nog even genieten van het heerlijke weer en tot snel weer, want nu heb ik ook wel weer erg veel zin om kaartjes te maken. Fijn weekend en tot snel.
Liefs Sabine





















2 opmerkingen:

  1. Ik ben hier eens even lekker voor gaan zitten ,om te lezen hoe het is geworden en hoe het was.....
    Sabine ,meisje wat een metamorfose,het is een héél andere woning.Woon jij daar nu echt????
    Het is prachtig geworden, wat zal jij je gelukkig voelen, Schitterend geworden het lijkt wel een tv programma.
    Zelfs ik ben blij voor je dat je nu zo'n heerlijk huisje hebt.
    Veel geluk ermee.
    Dikke knuffel Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat een verschil! Het zet er lekker fris en opgeruimd uit. De witte muren zorgen voor een heel verschil, het staat ook heel mooi bij je vloer. En alle leuke accessoires die je hebt neergezet zijn ook leuk. Geniet er lekker van en veel plezier met de puntjes op de i. Alles op zijn tijd toch, het is nu al flink veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen