zaterdag 1 september 2012

Even tussen de verbouwing door

Zo vandaag even een rustig dagje in mijn huis. Alles staat in de grondverf en is geschuurd. Alle losse klusjes zijn gedaan en morgen is de grote dag. Morgenochtend om 7 uur staat de schildersploeg weer voor de deur om alle muren, plafonds en al het houtwerk te komen schilderen.

Dat betekend dat ik vandaag alle losse spullen moet verwijderen en alles zoveel mogelijk stofvrij moet maken. Ook wil ik de boodschappen in huis hebben voor volgende week, want normaal ben ik op maandag vrij maar door wat schuivingen in het rooster, werk ik maandag en ben ik donderdag en vrijdag vrij. Aan de ene kant heel fijn en aan de andere kant onhandig omdat ik normaal op maandag de boodschappen doe.Ook wil ik vandaag nog wat nieuwe spullen kopen om neer te gaan zetten enzo. En ik heb een nieuw prikbord en die wil ik zelf ook nog van een heel klein laagje verf voorzien. Genoeg om te doen dus vandaag.

Toch wilde ik jullie nog wat kaartjes laten zien. Allereerst twee trouwkaartjes want ik kwam erachter dat ik die dus helemaal niet op voorraad heb. Ze zijn allebei gemaakt met dat prachtige papier van Maja design.
Mooi met een creatable op de achtergrond.
Vond door het mosgroen als mat-randje dat hij niet zo mierzoet werd, en die kleur kwam mooi terug in de champagne fles.

Deze is wel erg roze geworden zo met het hart, maar ik vond hem wel erg leuk geworden.

Ook heb ik nog een neutraal baby kaartje gemaakt met craft-papier. En natuurlijk een schattig plaatje van Forever Friends.
Handig voor als er iemand een kleinkind krijgt, jongen of meisje.
Nou ik maar eens een beetje opruimen hier en tot volgende week als de nieuwe foto's als het goed is verschijnen. Fijn weekend.
Liefs Sabine


2 opmerkingen:

  1. Het zijn echt schatjes geworden. Heel erg leuk! Veel succes met de schilderploeg, wat zal het mooi worden! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer drie prachtige kaarten gemaakt Sabine,héél mooi gemaakt,héél veel succes met klussen ,voor je het weet woon je in een paleisje
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen