dinsdag 4 september 2012

Hoera het is klaar!

Hoera, ik ben zo blij. Gisteravond zijn de laatste dingen gedaan, want er was te weinig hout verf, dus er moest nog anderhalve deur geverfd worden.

Het is zo enorm opgeknapt en ik ben er zo blij mee. Alles moet nog goed schoongemaakt worden en alles is nog een beetje kaal, omdat alle decoraties enzo nog in de kast staan.
Jullie zullen dus nog even moeten wachten op de foto's, maar donderdag en vrijdag ben ik vrij dus dit weekend zullen de foto's nog verschijnen. Maar ik kon het niet laten om mijn blijheid even te delen.

Ook heb ik nog wat kaartjes om te laten zien, want ja een post zonder foto's vind ik toch wel een beetje leeg.
Ik had voor vrienden een kaartje gemaakt omdat ze afgelopen zondag een jaar waren getrouwd. Ze zijn gek op sterren, en  dus vond ik deze wel erg leuk geworden.
Gelukkig was het ook zo, kreeg enthousiaste reacties terug.
Het papier is van Maja Design en de sterren heb ik met de cuttlebug uitgesneden uit papier waar mijn cadeautje van Autentique Mignon zat verpakt. Toen had ik het idee al. Vroeger had ik een ribbelmaker maar dit was ook een prima oplossing.

Ook had ik nog 2 herenkaartjes gemaakt.
Ook dit kaartje komt uit de knipvellen bak en het papier uit is uit de restjes bak van Maja.
Deze is uit de zelfde serie en met dezelfde restjes.  Ik vind ze ondanks dat erg leuk geworden. En hoe meer restjes op zijn, des te eerder mag ik weer iets nieuws kopen. Want ja er komen zoveel leuke dingen uit en ik zie zoveel leuke dingen op andere blogs. Dit was het weer voor vanavond, want ik ga nog even stofzuigen want dat is hard nodig.

Liefs Sabine


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten heb jij weer gemaakt!
    De persoon die zo'n kaart krijgt mag best
    gelukkig zijn!
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Sabine, zo je bent lekker bezig zeg!
    Ik ben benieuwd om het resultaat te zien.....
    Veel plezier met het gezellig maken van je huis!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het knap dat je toch nog de tijd hebt gevonden om kaarten te maken. Ze zijn hartstikke leuk! Fijn dat je huis klaar is, ben benieuwd naar de foto's. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen