vrijdag 14 september 2012

Mijn nieuwe agenda




Mijn nieuwe agenda is binnen! Gek als ik ben op de spullen van Eline Pellinkhof, kon ik het niet laten om de agenda van haar te kopen.
Met allemaal leuke papiertjes erin en leuke plakbandjes. Hij ligt nu nog gewoon mooi te wezen, maar ik heb er ook al de nodige dingen in geschreven.
Ook heb ik nog 2 leuke kaartjes gemaakt met de schattige me-to-you beertjes.
Een schattig verjaardagskaartje.
En een wat algemener kaartje die je voor wat meer dingen kan gebruiken. Ik vond het papier van Eline er prima bij passen.
Dit weekend hoop ik weer wat meer kaartjes te kunnen maken. Ook heb ik al een lijstje van challenges die ik wil maken. Maar ja het was de afgelopen week een beetje druk, dus ik heb er een paar gemist die ik wel erg leuk vond.

Nu nog even een dag werken en dan lekker morgen even naar de markt voor een nieuwe bos bloemen. Ook zal ik morgen even een foto maken van een leuk tafereeltje wat ik hier heb staan. Mijn vader gaat verhuizen en doet dus veel spullen weg. Ik neem sowieso mee wat ik leuk vind. Maar ik heb ook al een doosje in beslag genomen met kristallen glazen die ik niet mooi vind maar die hij gewoon zo in de glasbak wilde gooien. Dat kan natuurlijk niet. Maar eens kijken als het hier staat wie ik er blij mee kan maken. Tot morgen of overmorgen.

Liefs Sabine


4 opmerkingen:

  1. Mooie agenda heb je gekocht Sabine die ziet er heel gezellig uit.Ook heb je weer twee schattige berenkaarten gemaakt,wilde je vader echt kristallen glazen weggooien zonde,maar jij hebt ze gered ,ik vind kristal zo mooi,ik ben benieuwd wat we te zien krijgen.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je leuke reaktie op mijn blog.
    Ik kom natuurlijk even terug kijken bij je en ben meteen maar volger geworden.
    Wat een mooie agenda is dat van Eline he, echt genieten!
    De berenkaartjes zijn super mooi.
    Succes met het verhuizen van je vader, altijd een hele klus maar inderdaad jammer dat mensen zomaar iets weg gooien, meestal is een ander er wel blij mee of anders de kringloop toch?
    Fijn weekend
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dr agenda is super leuk he! Ik ben ook helemaal Eline-fan, maar haar agenda heb ik niet. Ik vind hem te groot voor in mijn tas. ;) Je kaartjes zijn qua opzet eenvoudig, maar wel leuk. En idd, het papier van Eline past heel goed bij het plaatje. Goed dat je de glazen hebt "gered", zo zonde om spullen maar weg te gooien. Je kunt er altijd iemand anders blij mee maken, desnoods de 2ehands winkel. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige agenda heb je aangeschaft.
    De kaartjes met de beren zien er schattig uit, mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen