zaterdag 29 september 2012

Nog meer kerstkaarten

Zo op dit vroege tijdstip weer een blogpostje van mij.  Helaas gaat het momenteel niet zo goed met mij, en ben ik gister bij het ziekenhuis geweest. Momenteel krijg ik een prednison kuur voor 3 dagen. Ik mag s'avonds wel naar huis, maar 1 van de bijwerkingen is dat ik dus niet zo lekker slaap en dus nu al vanaf 3 uur achter de computer zit. Kaartjes maken zit er even niet in,aangezien er dus een infuus in mijn rechter-knutselhand zit en dat is niet echt handig.

Maar genoeg over mij, door naar de kerstkaarten. Toch wel handig zo'n ongezien voorraadje. Kan ik toch gezellig iets laten zien.
Een vrij rustig kaartje met papier waarvan ik niet eens weet van wie het is. Erg he, dat krijg je als alles door elkaar ligt. Ik weet wel dat het van vorig jaar is,maar ja daar schiet je niet zoveel mee op.
Deze is dan weer een stuk makkelijker, want dit is van Maja. De afbeelding is van cardstock, daar heb ik vorig jaar een doosje van gekocht. Wel blijft het een lastige afbeelding vind ik door de combinatie rood/blauw.Het meeste papier is toch wel of blauw of rood/groen. Maar uiteindelijk is hij wel leuk geworden.
Tot slot nog een kaartje van Forever Friends. Ik blijf het geweldige plaatjes vinden. Als ik weer een beetje op de been ben, wil ik ook snel weer eens naar Doe@ding, meestal hebben zij een uitgebreide collectie van Forever Friends en docrafts. Ook wil ik graag de nieuwe blokjes van Maja natuurlijk hebben.
Zo ik ga maar eens ontbijten op dit onchristelijke tijdstip. Ik wens jullie een fijn weekend.
Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Wat vervelend voor je Sabine dat het allemaal niet zo lekker met je gaat,hopelijk komt er snel verbetering in de situatie,niet hobbyen lijkt me vreselijk,meisje ga een mooi boek lezen,dat dood de tijd ook een beetje,veel beterschap hoor!
    Je hebt wel weer schattige kaarten laten zien,wat een schatjes,lief meisje probeer toch iets van je weekend te maken,lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartjes zien er erg leuk uit.
    beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat het nog steeds niet beter met je gaat en zo'n prednisonkuur is best heftig. Hopelijk heeft het effect en voel je je straks weer beter.
    Mooie kaarten heb je weer gemaakt.
    Beterschap meis.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend dat het niet zo lekker met je gaat, kop op hoor, meis, ook voor jou gaat de zon weer schijnen. Ik wens je heel veel beterschap en de kaarten die je hebt gemaakt, die zijn gewoon weer toppie! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was inderdaad een vroeg ontbijtje voor jou! maar wel heel herkenbaar voor mij, omdat ik (altijd al) s'nacht slecht slaap en dan ook heel vaak achter m'n laptopje zit.
    Maar wat naar dat het niet zo lekker met je gaat, en je naar het ziekenhuis moest, en zo'n heftige prednison kuur hebt gekregen, waar je dan weer niet van kan slapen...heel vervelend allemaal.
    Hopelijk gaat de kuur wel helpen, zodat je hopelijk snel weer op de been bent, en je goed genoeg voelt...om weer gezellig aan het kaarten maken te kunnen gaan!
    En wat betreft wat ik eerder zei, dat ik je nu weet te vinden voor een leuke kaart...en jij in deze laatste post zegt, dat je inmiddels bijna wel heel nederland van een kaart kan voorzien!
    Misschien toch een idee, dat ik af en toe eens wat bij je kan bestellen...misschien???

    Geniet van deze zondag, en hopelijk knap je gauw weer op!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och jeetje, wat een toestand, ik wens je heel veel sterkte met alles! En hopelijk kun je binnenkort weer lekker slapen!
    Wel leuk dat je nog wat kaartjes te showen hebt, vind ze super! Ben zelf helemaal fan van Maja Design en ook dit blijft prachtig papier.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaartjes laat je zien, Sabine.
    Ik wens je heel veel sterkte en beterschap.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sabine, ik wens je veel beterschap toe en heb geduld
    alles komt goed!
    Je kerstkaartjes zijn zo prachtig gemaakt!!
    De bovenste kaart vind ik echt zo schattig en door
    kleuren die je gebruikt brengen me helemaal in de sfeer
    van de kerst ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sabine,
    dankjewel voor je reactie op mijn post. Lees dat jij ook behoorlijk in de lappenmand zit en hoop dat het snel weer beter met je gaat. Wens je heel veel beterschap! Vind je kaarten trouwens super, ben gek op sneeuwpoppen!
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen