donderdag 27 oktober 2016

Beterschap

Goedemorgen, vandaag een beterschapskaartje. Deze is weer gemaakt via een blok van de action.


Ik vind het heel mooi papier. Net alsof het met waterverf is ingekleurd. De vlinder heb ik behandeld met wat glitterlijm en zowel de krans als de vlinder heb ik verhoogd op geplakt. De bloemetjes hoorden er ook bij en vond ik wel erg leuk naast de beterschap.

Het is weer even een ander kaartje naast alle kerstkaartjes die ik nog heb om te laten zien.
Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi beterschapskaartje ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Sabine,
    het lijkt inderdaad net waterverf en wat schattig, de kleine bloemetjes naast de tekst,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi pasteltinten, leuke kaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig! Leuk toch, even een andere kaart maken dan de kerstkaarten?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie krans op dat papier, wat een mooie kleuren ook! Gaaf kaartje, Sabine! Leuk dat je bij die Action soms zulke dingen kunt vinden, hè?

    BeantwoordenVerwijderen