dinsdag 25 oktober 2016

Kerst #66

Goedemorgen, vandaag weer een rits kerstkaarten. Ik heb van de week 6 rendieren van Eline uitgestanst en er vervolgens kaarten meegemaakt. Ik vind ze nog steeds echt geweldig en ik vind de sneeuwpop ook wel erg leuk, misschien een leuke aankoop voor in de toekomst.


Ik heb met 3 soorten papierblokjes elke keer 2 kaarten gemaakt. Dan lijken het heel veel verschillende kaarten. Tenminste dat vind ik altijd. Het papier maakt zoveel verschil. Deze is gemaakt met papier van MD. Het lijkt een witte achtergrond maar het is een ijs/sneeuwmotief dat niet echt beter op de foto gezet wilde worden. De sneeuwvlokken zijn van vilt en heb ik in China besteld. Ik heb er ook een rood/groen/wit setje van.


Dit kaartje heeft een hele andere uitstraling ondanks dat het met hetzelfde papierblokje is gemaakt. Ik heb sinds kort een heattool en ook wat kleurtjes embossingpoeder dus ik vond dit zacht-goud er wel heel mooi bijpassen. Als een kind zo blij met mijn nieuwe speelgoed.


Ook met het papierblokje van Maja heb ik 2 kerstkaarten gemaakt. De kerstrozen had ik nog liggen, die stans ik een keer in de zoveel tijd uit de restjes kerstrood papier. Ze zijn nu weer op, dus ik weet wat ik moet doen binnenkort.


Met heel ander papier is het een rustiger kaartje al vind ik de drukke achtergrond achter het rendier wel erg druk. Maar er zijn ook genoeg mensen die er wel van houden.


Vervolgens nog 2 kaartjes met wat groen/rode kleurtjes. Dit komt uit een blokje wat bestond uit dit achtergrond papiertjes en nog wat restjes dus dat kwam goed van pas. Ik moet binnenkort ook mijn DP-bak maar eens uitzoeken want sommige blokjes bestaan alleen nog maar uit restjes en die kunnen dan mooi naar de restjesbak. Kunnen er weer nieuwe blokjes in de bak. Het is een plastic bak van A3formaat dus er kan heel erg veel in, maar hij zit gewoon helemaal vol en er blijft stiekem elk jaar toch weer papier bij komen.


Ik vond dit achtergrond papier erg leuk met die kerstballen. En doordat het rendier op een rode achtergrond staat valt de drukte reuze mee.

Het is een mooie manier om een berg kaartjes te maken. Ik heb er ondertussen ruim 20 weer bijgemaakt, dus de productie draait hier op volle toeren.

Fijne dag, liefs Sabine

12 opmerkingen:

  1. Een keigave serie met die enige Rudolph, elke keer toch weer anders door het dp en de diverse andere toevoegingen Sabine!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie,Sabine.Het rendier is zo leuk.Hele mooie kerstrozen.Fijne dag.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten met het geinige rendier. Persoonlijk vind ik de derde kaart het mooist, die heeft een mooie compositie en de kleuren spreken me het meest aan.
    Handig om restjes op te stansen en daar dan al vast dingen uit te maken zoals de ponsettia's!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige reeks Sabine ...
    Zo cute met de lieve Rudolph ...
    Fijne dinsdag ...lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaarten Sabine.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuk serie kaarten. Vooral hoe je steeds ander papier erbij hebt gebruikt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    leuk hoe jij op je al je kaarten de papiertjes zo mooi combineert, het rendier is echt super.Leuk hé..zo'n heattool en embossingpoeder..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo dat schiet lekker op, wat een leuke kerstkaarten Sabine, leuk met het rendier, je hebt weer mooie papiertjes gebruikt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Sabine, wat lekker dat je zo kon door kon werken met je rendiertjes. Ze zien er zo leuk uit. Mooie papier als achtergrond en de stansmallen zijn ook gaaf.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zeg, jij hebt er ineens veel bij! Ze zijn énig met die leuke rendiertjes en vrolijke uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie serie kaartjes met dat schattige rendiertje heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen