donderdag 6 oktober 2016

Hoera

Goedemorgen, vandaag 2 verjaardagskaarten met papier dat ik van de week heb meegenomen bij de action. Ik vond het zulk lief papier dat ik er meteen 2 kaarten meegemaakt heb.


Ik ben begonnen met dit kaartje. Ik wilde dat het papier de meeste aandacht kreeg dus ook maar een klein stempeltje gebruikt. Wel wat gouden accentjes om het goud uit het papier nog iets te versterken.



Dit is het tweede kaartje dat ik maakte. De sketch is afgeleid van een kaartje dat ik gezien had bij Miranda
Ik heb hem iets aangepast en het grote Hoera erbij gebruikt. Het zijn weer eens 2 andere kaartjes dan normaal. Misschien moet ik van de onderste ook maar een jongens/mannen-variant maken.

Ik heb wel al een kaart gemaakt voor een vriendin met dezelfde sketch maar die krijgen jullie nog te zien.
Ik ga ondertussen even laag vliegen naar de sportschool. Fijne dag, liefs Sabine

15 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Het is inderdaad erg mooi papier.
    Sport ze.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 schitterende kaartjes Sabine....het is prachtig papier wat je gescoord hebt bij Action....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke kaartjes ...
    Knap gemaakt ...
    Fijne donderdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Allebei vind ik ze wel een sjieke uitstraling hebben.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Mooie papier heb je weer gescoord.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Vooral de bovenste. Prachtige papiertjes en knap met die bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 mooie kaarten, Sabine.Heel mooi designpapier.Leuke tekst stans.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik word helemaal blij van deze prachtige kaarten Sabine. Je hebt ze weer heel erg mooi gemaakt. Heerlijke kleurtjes...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het zijn 2 hele mooie kaarten Sabine,
    mooi papier heb je gebruikt, ik vind de eerste nét wat sprekender omdat je daar het papier hebt gemat..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide kaarten mooi !
    Wat leuk papier al niet kan doen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn echt prachtig! Ben je niet te laag gevlogen bij de sportschool?
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn echt prachtig! Ben je niet te laag gevlogen bij de sportschool?
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sabine, ben je al klaar met vliegen..;p Je kaarten zijn echte hoogvliegers hoor. Mooi met die gouden accentjes erin en leuke sketches.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een top kaarten heb je gemaakt Sabine, mooie papiertjes en zo mooi afgewerkt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaarten! En wat een mooi papier met die vogeltjes erop! Al met al helemaal leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen