zaterdag 1 oktober 2016

Zonnebloemen

Goedemorgen, ondanks dat we de herfst nu toch echt in zijn gegaan, nog een zonnig kaartje. Deze zonnebloemen trokken elke keer mijn aandacht maar elke keer was er wel iets wat er tussen kwam. Laatst had ik een momentje over om alleen een plaatje te knippen en niet er meteen een kaartje van te maken.

Ik heb toen deze vrolijke zonnebloemen gekozen. Prachtige bloemen en een speciale betekenis in ons gezin. Mijn moeder was ook gek op zonnebloemen en deze bloemen stonden dan ook op het overlijdensberichtje en nog elk jaar heeft mijn vader zonnebloemen in huis rondom de overlijdensdatum van mijn moeder.


Het achtergrond papier is wat retro maar dat maakte het in mijn ogen juist zo vrolijk. Ik heb het papier gemat op oranje. De tekst stond er al op maar wat plaksteentjes maakten het wel af in mijn ogen.

Fijne dag, liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi berichtje schrijf je hierover. Ik vind zonnebloemen ook prachtig en je kaartje vind ik heel mooi. En leuk toch zo'n retro achtergrondje, het komt altijd weer terug.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Sabine.Prachtige bloemen.Het achtergrond papier past er heel mooi bij.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, zonnige kaart Sabine,
    leuk plaatje en je hebt mooi papier gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje Sabine...prachtig met die mooie zonnebloemen erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie hier weer een prachtige kaart Sabine, zo vrolijk, weer mooi gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het papier past erg goed bij je zonnebloemenboeket, maakt het tot een mooi geheel samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Zonnebloemen zijn ook zo mooi, ik begrijp het de gedachte erachter wel.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen