zaterdag 29 oktober 2016

Kerst #67

Goedemorgen, vandaag 3 kerstkaarten uit een stansblok van de action. Het zijn weer eens andere kaartjes dan normaal. Wel erg leuk om te maken. Althans dat vind ik.


Ik heb het papier gebruikt van MD. Dat vond ik hier erg leuk bijpassen. Het woord winter maakte het af. Ik zie nu pas dat ik er geen plaksteentjes of pareltjes bij gebruikt heb.
Ach het papier heeft wat zilveren sterretjes dus genoeg bling bling.



Dit kaartje is ook met MD papier gemaakt maar wel van een ander blok. Ook heb ik hier het oranje-achtige papier gebruikt.
De bloem had ik ergens gekregen en vond ik hier goed bij passen. ook heb ik eronder een stukje vilten stans gebruikt. Leuk als ondergrond.


Het laatste kaartje komt uit hetzelfde blok maar is heel anders. Ik heb papier gebruikt van Bo Bunny hierbij. Wat donker op de achtergrond maar met de lichtblauwe stroken erbij is het toch geen donker kaartje geworden.

Het zijn weer leuke kaarten, en zo groeit mijn stapel weer rustig aan. Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Mooie en lieve kerstkaarten, Sabine.Wat een schattige plaatjes.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaarten heb je gemaakt Sabine !!!
    leuk blokje heb je gevonden bij de Action.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw Action verkoopt echt totaal andere dingen dan bij ons, of ik moet niet goed zoeken..
    Het is een mooie serie geworden, de laatste vind ik het leukst!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke plaatjes!!!! En het papier past er zo mooi bij.
    Fijn weekend en groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn 3 hele leuke kerstkaartjes Sabine...prachtig gedaan met die blokjes van Action...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze weer leuk Sabine, ik vind die met de sneeuwpop zo prachtig.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn énig, echt drie heel erg leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes! Kocht je het papier recent? Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee het papier is van Marianne design van vorig jaar. Uit de serie waar ook de vogeltjes werden uitgebracht Liefs Sabine

      Verwijderen