vrijdag 21 oktober 2016

Nog een opkikkertje

Goedemorgen, in mijn mapje met alle kaarten die ik heb gemaakt kwam ik nog een opkikker kaartje tegen.
Dit keer niet met een kikker van Eline maar dat maakt hem niet minder leuk.


Het kaartje is geinspireerd op een kaart die ik gezien had. Ik kon alleen niet meer terugvinden welke het was. Maar ik gebruik weinig embossingmallen en dat vond ik wel weer eens leuk om te doen. Het papier is vrij rustig ondanks alle kleurtjes. 
Ik wens jullie een fijne dag, ik ga zo boodschappen doen, dan is het maar gedaan voor het weekend.

Liefs Sabine

11 opmerkingen:

  1. Een heel leuk fris en vrolijk kaartje Sabine. Ik vergeet mijn achtergrond embossingmallen ook soms wel een beetje hoor en dat ik zo jammer. Ze kunnen soms net dat een beetje extra geven aan je kaart.
    Groetjes Caroline en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkerd, ik ben ook met opkikkertjes bezig...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke en vrolijke kaart, Sabine.Mooie embossing.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opkikkerkaart heb je gemaakt,
    dat stukje embossing is er heel leuk bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke, vrolijke opkikker-kaart Sabine. Heerlijk die vrolijke kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje is het! Zeker vrolijk van kleur. Embossing is vaak heel leuk op een kaartje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook weer een leuke opkikkerkaart Sabine, ook de plaatjes van Eline doen het goed op je kaarten.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een leuke opkikkerkaart heb je weer om te showen.
    Zo vrolijk !!!
    Fijne dag, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd! Fris en vrolijk en superleuk kikkertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk en vrolijk opkikkerkaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen