woensdag 19 oktober 2016

Kerst #64

Goedemorgen, vandaag weer 3 kerstkaarten. Ik vond deze leuke elanden bij de action. Ik had deze 3 kaarten gemaakt en die werden ook alle drie verkocht afgelopen week. Meteen nog maar even teruggereden naar de action en heb nog wat zakjes meegenomen.
Er komen dus nog meer kaarten aan met deze schattige elanden.


Ik heb drie verschillende kaarten gemaakt. Wel allemaal met dezelfde sketch maar met compleet verschillend papier waardoor ze heel anders ogen.


Dit leuke zilveren kraftpapier kwam ook bij de action vandaan. Het gestreepte papier kwam uit een docraft pakje papier.


Dit is weer uit een heel ander blokje papier. Ik vond het wel leuk met de herten op de achtergrond. Ook een touwtje om het groene papier iets te breken. Het zijn 3 leuke kaarten geworden. En het bontje over de rendieren is gewoon schattig.

Jullie bedankt voor alle stempeltips, ik ga op zoek naar een prikmatje!

Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. SCHITTEREND Sabine ...
    Ik ben er weg van ...
    Fijne woensdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaarten, Sabine.Wat een enige elanden.Leuk dat je kaarten zo snel verkocht zijn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuke kaarten Sabine en ze lijken alle drie anders.
      Zo gaaf die elanden.
      Groetjes, Els

      Verwijderen
  3. Wat een leuke elanden! En de kaartjes die je ermee hebt gemaakt zijn prachtig.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat leuk zeg! Deze heb ik niet gezien bij Action. Super!
    Ik ben benieuwd of je het wat vindt, dat matje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke kerstkaartjes Sabine...zo een schattige rendiertjes erop....geen wonder dat ze gelijk verkocht zijn...ze zijn echt helemaal TOP....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaarten heb je gemaakt, alle drie toch weer verschillend
    Wat zijn de elanden leuk !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk, die elanden hebben een vachtje!! Gave kaartjes, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn die elanden leuk zeg! Je hebt er énige kaarten mee gemaakt!

    groetjes van ank

    BeantwoordenVerwijderen