zaterdag 8 oktober 2016

Kerst #61

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaarten. Uit een blog van de action met schattige plaatjes. Ik ben begonnen met de plaatjes uit te knippen en toen de vierkante papiertjes eruit gezocht.


Zo schattig deze lieve knuffel. Het zijn hele zachte kleurtjes met een lekker uitspringende ster. Ik heb zelf het woord winter nog toegevoegd omdat ik vind dat er altijd wel tekst op mag staan.


Deze vind ik helemaal leuk. Het is echt een lapjes-knuffel. En dat met de achtergrond die er helemaal bij past. Het woord joy hoorde hierbij en de houten ster links boven heb ik er ook bij uitgeknipt. Natuurlijk ook hier afgemaakt met wat plakparels.

Mijn bak raakt voller en voller maar leuk om te zien dat ze allemaal verschillend zijn en dat maakt het makkelijker straks voor anderen om er een leuke kaart voor de verkoop uit te halen.

Fijne dag, liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    echt 2 superleuke kaarten, ik vind de kaart met 't hondje echt grappig!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super schattig, deze mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk, de tweede vind ik het leukst, vooral door het plaatje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sabine,

    2 mooie kaarten met die schattige plaatjes.Leuke stans. Ik knip altijd een stukje van de streep af omdat ik hem te lang vind :).
    Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 schitterede kerstkaartjes Sabine...heel leuk die schattige plaatjes dat maakt de kaartjes echt vrolijk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes Sabine en de plaatjes zijn ook heel lief.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele mooie vrolijke kerstkaarten Sabine! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaahh wat zijn deze ook weer leuk Sabine. Echt heel lieve kaartjes.
    Ik hou er wel van hoor...
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vrolijke kerstkaarten Sabine, zo schattig met de hondjes, mooi papier, ik vind ze super tof.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaarten heb je gemaakt Sabine.
    Wat een lieve plaatjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen