zondag 23 oktober 2016

Kerst #65

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaarten. Het zijn 2 totaal verschillende kaarten maar soms kom ik een al uitgeknipt plaatje tegen en daar wil ik dan toch wat mee doen.


Allereerst deze schattige sneeuwpop. Volgens mij is het een ouder plaatje van MD. Ik heb er nog wat meer liggen zag ik.
Het papier is ook een oude lijn van MD. Die paste er erg goed bij vond ik.


Dit is een heel ander soort kaartje. Ook de sketch die ik gebruik heb heb ik van pinterest afgeplukt. Het papier is van MD en paste er wel goed bij. Het is een kerstkaartje dat qua kleuren misschien wat anders is maar ik vind het wel een mooi kaartje geworden.
Ik hoop zo nog wat kaarten te gaan maken, dus misschien moet ik volgende week maar een kerstweek inplannen want ik maak meer kaarten dan ik kan plaatsen momenteel ;)

Liefs Sabine

6 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaarten, Sabine.Schattige sneeuwpop en de bloemen zijn heel mooi.Fijne zondag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    mooie kerstkaarten heb je gemaakt, ik vind vooral de 1ste erg mooi, leuke plaatje en het papier is er zó leuk bij (ik heb het blokje ook nog)
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten heb je gemaakt Sabine.
    Je maakt mooie combinaties.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh ben meteen fan van je bovenste kerstkaart Sabine. Een leuk plaatje en mooie kleurtjes. Het is net of het sneeuwpopje onder een stolp staat.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer schattig Sabine, af en toe vind je wel eens iets op Pinterest waar jezelf mee verder kan, mooi gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker kerstsfeertje op je kaartjes, ze zijn mooi geworden! Leuk papier!

    BeantwoordenVerwijderen