donderdag 13 oktober 2016

Kerst #62

Goedemorgen, vandaag 4 kerstkaarten die allemaal op elkaar lijken. Het leek me praktisch om toch her en der een kleine serie te maken. Want ja het schiet wel op, maar niet hard genoeg naar mijn zin....

Ik had bij de action leuke vilten kerstfiguurtjes gekocht en daar heb ik onderstaande kaartjes mee gemaakt.





Het zijn heel verschillende kaartjes geworden ondanks dat de uitgangspositie hetzelfde was. Het papier komt ook allemaal uit 1 blokje maar omdat soms het papier wat donkerder en soms wat drukker is, ogen ze heel verschillend.

Ik ben er in ieder geval blij mee dat ik er weer 4 kaarten bij heb.
Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt Sabine. Knap hoe je dat elke keer weer verzint.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    leuk om een serie te maken, wat zijn de vilten figuurtjes leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend idee die vilten figuurtjes ...
    Ze geven de kaartjes een chique toets ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstserie, Sabine.De vilten figuurtjes zijn superleuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke serie hoor, zo ga je als een trein!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie serie kerstkaartjes Sabine...schiet inderdaad lekker op zo...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk gebruik van die vilten figuurtjes Sabine het staat mooi op elke van je 4 kaarten. Een mooie serie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie serie kerstkaarten zie ik hier Sabine, ik vind het knap hoe je telkens met het papier werkt, het past héél mooi bij elkaar.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen