zaterdag 15 oktober 2016

Opkikkertjes

Goedemorgen, na de mega-verkoop van mijn vriendin laatst was ik ook meteen door mijn opkikkertjes heen. Daar heb ik er nu een paar van bijgemaakt.


Ik ben begonnen met deze gezellige. Het papier springt nog net niet door het scherm heen zo fel is het groen. Het komt uit een blokje van Echo park-spring. En terwijl er ook papiertjes inzitten van konijntjes zijn dit gewoon vrolijke kleurtjes waar ik meteen voor viel.
De grote beterschap is van Joy en dat vind ik echt een heerlijke stempel. Ik ben "bang" dat ik hem nog veel ga gebruiken in de toekomst.


Deze kaart heb ik met heel ander papier gemaakt. Het achtergrond papier is erg druk. Vandaar dat ik de kikker op het rondje op rustig papier heb gemat en ook het woord beterschap staat op rustiger papier. Toch vind ik deze dan weer lekker stoer voor een man die wel een opkikkertje kan gebruiken.
Liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Ik vind je opkikkerkaartjes altijd superleuk, ook deze twee weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn weer super Sabine,
    mooie papiertjes en vrolijke kikkers,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke en vrolijke opkikkerkaartjes,Sabine.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke opkikkerkaartje Sabine....heel mooi in deze frisse kleurtjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dit is ook weer top papier Sabine, wat mooi verwekt op je beterschapskaartjes.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaartjes, daar kikker je echt van op.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Die kikkers kunnen wel kleur gebruiken, dus dat komt vast helemaal goed.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen